CANDY
ABOUT LINKS ENTRY intagram
Forget
Tuesday, June 28, 2011 • 3:58 PM • 2 comments

dulu aku pernah berangan-angan yang kau akan menjadi milikku selamanya ..
kini aku perlu melupakan semua itu ..
dulu aku pernah berangan-angan kau akan bersamaku selamanya ..
kini aku perlu melupakan angan-angan itu ..
dulu kau pernah berjanji denganku ..
kini aku perlu melupakan semua janji-2 itu ..
dulu aku menyayangi dirimu sepenuh hati ..
kini aku perlu melupakan rasa sayang itu ..
dulu aku sentiasa merindui dirimu ..
kini aku perlu melupakan perasaan itu ..
dulu aku sanggup lakukan apa saja demi kau ..
kini aku cuba belajar untuk tidak buat apa-2 demi kau ..
dulu aku selalu menangis kerana kau ..
kini aku belajar untuk tidak lagi menangis kerana kau ..
dulu aku bahagia bersama kau ..
kini aku perlu melupakan kebahagian itu ..


kini aku sedang belajar untuk melupakan kau dari hidup aku ..
aku melupakan kau bukan bermaksud aku membenci dirimu ..
tetapi terlalu menyayangi dirimu ..
aku ingin kau bersama dengan insan yang kau sayangi ..
dan bahagia disampingnya ..
aku melupakan kau untuk memberi peluang kau bersamanya ..
aku akan meneruskan hidup seperti dulu ..
sendirian dan kesepian tanpa orang yang disayangi ..
hanya tinggal kawan-2 dan keluarga yang mampu membuat aku tersenyum ..
dan aku akan mencuba untuk tidak memberi ruang kepada sesiapa lagi ..
untuk memiliki hati ini lagi ..




PASTFUTURE
MY WORDS
You're alive. That means you have infinite potential. You can do anything, make anything, dream anything. If you change the world, the world will change. - Neil Gaiman


OTHERS


Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana